
Slik kommer servicedeskmåling spørreundersøkelser i forkjøpet
Når vi sier at vi kommer spørreundersøkelser i forkjøpet, er det mange som ser litt undrende på oss: Hvordan er det mulig?
Les mer
Her kan du fordype deg i våre prosesser og løsninger.
Når vi sier at vi kommer spørreundersøkelser i forkjøpet, er det mange som ser litt undrende på oss: Hvordan er det mulig?
Les mer
Fra et virksomhetsperspektiv betyr ikke krav på økt produktivitet at alle må jobbe og slite mer, eller løpe enda raskere i hamsterhjulet.
Les mer
Kundelojalitet skapes av fravær av negative opplevelser, det er ikke dine kunders positive holdninger og opplevelser som er avgjørende.
Les mer
Tomaco Insight er et verktøy som vil gi et tidlig varsel når det går gal vei.
Les mer
Kundetilfredshet er motivet bak en trend innen personalledelse.
Les mer
Når det begynner å skurre på Servicedesk (eller Helpdesk), betyr dette som oftest at det er noe annet i organisasjonen som ikke går så bra.
Les mer